Dienstag, 20. April 2010

Ayse Özyilmazel Enerji sarki sözü


















"Çirkinim" birşeye benzemem,
"Balık" etliyim süzülemem,
Biraz da sıyrık diyorlar,
Niye kapımda ağlıyorlar,

Çok "çıtırsın" iddialısın,
Koyduğum yerde kalırsın,
Soğuttun ateşin düştü,
Enerjin yok sınıfta kaldın,

Bir şey eksik o da enerji,
Yok ki infaplus.blogspot.com aramızda sinerji,
Tutmayınca tutmuyor işte,
Seninki yaptı bana alerji,

Sıradan olma canımı sıkma,
Günde kırk kere mesaj atma,
Biraz da erkek olsana,
Koyun gibi bakmasana,

Pozitif düşün rahatlarsın,
Gider yapma aptal mısın,
Bir nefes al ona kadar say,
Dalai Lama sana anlatsın,

Bir şey eksik o da enerji,
Yok ki aramızda sinerji,
Tutmayınca tutmuyor işte,
"Seninki" yaptı bana alerji,

1 Kommentar:

sonnefes054 hat gesagt…

ben bu sarkiyi cok dinliyorum ve sarkinin sözlerini bu siteden kolaylikla okuya biliyorum